"Biznes w sieci" - nowy program na antenie TVN CNBC

Każdy odcinek poświęcony zostanie innemu aspektowi korzystania przez przedsiębiorstwa z możliwości jakie otwiera przed nimi Internet.

Biznes w Sieci pokaże cały wachlarz możliwości jakie niesie ze sobą Internet zaczynając od tych najprostszych zagadnień: - czy każda firma powinna być obecna w Internecie? - jak powinna wyglądać wzorowa strona internetowa? - co jest naprawdę istotne, a co jest tylko zbędnym ozdobnikiem. W programie zwrócimy też uwagę jak wystrzegać się błędów związanych ze wzbogacaniem biznesu o sieć.
Stałym elementem programu będzie rozmowa z praktykiem, w czasie której postaramy się udowodnić tezę, że profesjonalnie zaplanowane i przeprowadzone według wszelkich „zasad sztuki” działania firmy w Internecie mogą – mimo wyższych początkowych kosztów - przynieść więcej korzyści od projektów realizowanych przez „domorosłych” specjalistów od marketingu internetowego.
Każdy odcinek będzie rozpoczynał się przeglądem najświeższych informacji „ Z i O” sieci, prezentujących najważniejsze osiągnięcia światowych, jak i polskich firm skupiających swoje działa w Internecie czy też branży IT. Kursy akcji, przejęcia, fuzje, debiuty giełdowe, czy ważne wydarzenia z punktu widzenia branży i inwestorów – to są elementy, których nigdy nie zabraknie w programie „Biznesie w Sieci”.
Ciekawym elementem każdego odcinka „Biznesu w Sieci” będzie szybka, bo trwający zaledwie 2 minuty „SZYBKA RADA”. Ta część skierowana jest do tych, którzy nie są na bieżąco z najnowszymi technologiami czy aplikacjami ułatwiającymi nie tylko działanie biznesu, ale także codzienne życie.

„Biznes w Sieci” poprowadzi Grzegorz Mogilewski, specjalista marketingu internetowego i design. Założył znaną agencję interaktywną - Max Weber, a następnie z sukcesem sprzedał ją po 8 latach międzynarodowej agencji reklamowej Young & Rubicam. Zdobył Złotego Lwa na największym światowym festiwalu reklamy w Cannes oraz wiele innych m.in: One Show Award 2006 (Nowy Jork), Eurobest 2005 London (Bronze), Canneslions 2004 Cannes (Cyber Gold Lion), Golden Drum 2004 Portoroż (Silver Drum), Golden Drum 2005 Portoroż (Silver Drum), New York Festival 2004 (Bronze World Medal), Flashforward New York 2002, International EMMAs Toronto 2002 and Online Flash Film Festival Barcelona 2002, Złote Orły.
Kampanie marketingu interaktywnego prowadzone przez Mogilewskiego znalazły się wśród najbardziej wpływowych realizacji internetowych dekady - tak w Polsce (publikacja: www.mocnyweb.pl) jak i na świecie (Adobe - One of the Most Influential Flash Site of TheDecade) oraz w wielu zagranicznych książkach i publikacjach poświęconych marketingowi online (między innymi: Książki wydawnictwa Taschen: Advertising Online Now, Guidlines for online Success, Web Design Studios, Web Design Interactive & Games).