Serwis dziendobry.tvn.pl w nowej odsłonie!

Dziendobry.tvn.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów kobiecych w Polsce. Z myślą o użytkownikach na początku września serwis zyskał nowoczesny wygląd, większą przejrzystość i lepszą ekspozycję treści.

Serwis dla kobiet dziendobry.tvn.pl (TVN Grupa Discovery) skupia wokół siebie już ponad 5 milionów użytkowników, a liczba ta rośnie z miesiąca na miesiąc. W sierpniu to rekordowy wynik 5,2 miliona realnych użytkowników. Aby sprostać wymaganiom coraz większej grupy odbiorców, w pierwszych dniach września cały serwis zyskał nową szatę graficzną i układ treści.

„Teraz dotarcie do interesujących artykułów i materiałów wideo jest jeszcze łatwiejsze. Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo. Myśleliśmy zwłaszcza o naszych użytkowniczkach, które w znacznej przewadze korzystają ze strony na urządzeniach mobilnych. Relaunch dziendobry.tvn.pl to nie tylko ukłon w stronę naszego odbiorcy, lecz także reklamodawcy. W serwisie pojawią się nowe produkty reklamowe stworzone przez Biuro Reklamy, np. natywne „Dobry dzień z marką X”mówi Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery.

W odświeżonym serwisie użytkownik z łatwością znajdzie porady, inspiracje, wywiady, a także fragmenty telewizyjnego programu „Dzień Dobry TVN”. Nowa odsłona dziendobry.tvn.pl to również lepsza ekspozycja autorskich materiałów redakcji internetowej, zebranych w cykle dostępne tylko online, jak „Siła jest kobietą”, „Moda na spacer” czy „Inspirujące kobiety” (realizowane we współpracy z TVN Style).

„Zależy nam, aby być blisko naszych czytelniczek, odpowiadać na ich pytania i potrzeby. Cieszy mnie, że coraz więcej z nich pisze do nas, dzieli się radościami i sukcesami. Kobiety zgłaszają tematy, o których chciałyby przeczytać w serwisie. Opowiadają nam swoje historie, również te trudne, aby zainspirować innych  do działania.” – mówi Aleksandra Pietrzak-Przeorska, redaktor naczelna serwisów lifestyle w TVN Grupa Discovery.

W nowym serwisie pojawiły się również nowe sekcje tematyczne, np. cieszące się ogromną popularnością przepisy kulinarne gości gotujących na żywo w studiu „Dzień Dobry TVN”. Nie brakuje też mody i urody, lifestyle’owych newsów, horoskopów i zawsze aktualnej prognozy pogody.

Serwis dziendobry.tvn.pl zadebiutował w badaniu Mediapanel w grudniu 2020 roku z wynikiem 3,7 mln realnych użytkowników. Z każdym miesiącem liczba użytkowników rośnie – w sierpniu przekroczyła 5 mln, dzięki czemu serwis znalazł się w pierwszej trójce największych serwisów dla kobiet w Polsce.