Spoty

Oferta spotowa TVN Media została tak skonstruowana, aby umożliwiać realizację 3 kluczowych potrzeb komunikacji marki – szeroki zasięg, precyzyjne targetowanie i kontekstowe dotarcie z przekazem.

Nasza oferta to:

SPRZEDAŻ CENNIKOWA - gwarancja precyzyjnego doboru pasma reklamowego pod kątem dopasowania do grupy docelowej oraz kontekstu, którego poszukuje marka

SPRZEDAŻ PAKIETÓW GRP - pewność osiągnięcia zaplanowanej ilości kontaktów z przekazem reklamowym Klienta

PRODUKT MULTISCREEN - pierwsze na polskim rynku narzędzie mediowe łączące cechy nowoczesnej konsumpcji treści video w jednej walucie telewizyjnych GRP A1649

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ, ZASIĘG I TOP AFFINITY

TVN to jedyna stacja łącząca największy zasięg, przy jednoczesnym dotarciu do najwyższej jakości profilu widza. 

Zakup cennikowy spotów TVN to gwarancja precyzyjnego doboru  pozycji reklamowych w pożądanym otoczeniu programowym. (najnowsza oferta poniżej).

Stacja TVN jest skierowana do wymagającej części  widzów o wysokich oczekiwaniach wobec kontentu.

Dzięki temu grupy docelowe o największym potencjale komercyjnym w tak dużej skali można znaleźć jedynie w stacji TVN.

COV: 83%

SHR: 13%

AFF: 151

Dane: NAM III-V’16, A16-49, AFF W16-49 c50+ vs A16-49

Oferta programowa

Oprócz sprzedaży cennikowej i pakietowej programy TVN sprzedawane są również w pakietach sponsoringowych związanych z konkretną pozycją ramówkową, lokowaniem produktów w programie czy również w postacji licznych akcji niestandardowych tworzonych na potrzeby Klienta. Żeby poznać wszystkie możliwości, zachęcamy do kontaktu z Biurem Reklamy.

AZJA EXPRESS

AZJA EXPRESS

NA NOŻE

NA NOŻE

ŚLUB OD PIERWSZEGO WEJRZENIA

ŚLUB OD PIERWSZEGO WEJRZENIA

19+

19+

DRUGA SZANSA

DRUGA SZANSA

TOP MODEL

TOP MODEL

MAM TALENT

MAM TALENT

MASTERCHEF

MASTERCHEF

KUCHENNE REWOLUCJE

KUCHENNE REWOLUCJE

UGOTOWANI

UGOTOWANI

NA WSPÓLNEJ

NA WSPÓLNEJ

SINGIELKA

SINGIELKA

KUBA WOJEWÓDZKI

KUBA WOJEWÓDZKI

FILMY

FILMY

DZIEŃ DOBRY TVN

DZIEŃ DOBRY TVN

KOBIETA NA KRAŃCU ŚWIATA

KOBIETA NA KRAŃCU ŚWIATA

CO ZA TYDZIEŃ

CO ZA TYDZIEŃ

ROZMOWY W TOKU

ROZMOWY W TOKU

SZKOŁA

SZKOŁA

UKRYTA PRAWDA

UKRYTA PRAWDA

SZPITAL

SZPITAL

FAKTY

FAKTY

UWAGA!

UWAGA!

SUPERWIZJER

SUPERWIZJER

ZASIĘG: 59%
A: 83%
ZASIĘG: 72%
A: 89%
COV: 85%

Dane: NAM; H1 2016; A 16-49, 06:00-25:59

W ramach TVN Media oferujemy komunikację na antenach czterech stacji o dystrybucji cyfrowo-naziemnej. TVN7 to doskonale znana na rynku stacja filmowo-serialowa dla widzów dorosłych, stawiająca na wielokrotnie nagradzane tytuły. TV Puls oferuje rozrywkę dla całej rodziny, w tym premierowe hity filmowe, seriale, dokumenty i animacje. Oferta PULS 2 składa się z przebojowych animacji dla dzieci, znanych seriali i świetnych dokumentów. Stacja TTV łączy w sobie oryginalne podejście do rozrywki telewizyjnej, styl i infotainment, oraz tematykę bliską ludziom.

 

Wszystkie te stacje tworzą zasięgowy pakiet MIX MUX, który jest alternatywą dla stacji B4 o podobnym profilu. Utrzymuje silny udział w rynku oraz stabilne parametry widowni, co stanowi znaczącą przewagę w porównaniu z sezonowymi ramówkami konkurencyjnych stacji. 

Puls

Telewizja Puls to nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2.

TV Puls to kanał ogólnopolski skierowany do szerokiej widowni. Stacja ma najlepszą ofertę dla całej rodziny, w tym premierowe hity filmowe, seriale, dokumenty i animacje. TV Puls jest laureatem Telekamer Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015. W 2016 roku TV Puls otrzyma Złotą Telekamerę, która jest dowodem popularności kanału wśród widzów. TV Puls znajduje się w TOP 10 najsilniejszych marek mediowych w Polsce wg „Rzeczpospolitej”.

PULS 2 to jedna z najszybciej rozwijających się telewizji w Polsce – kanał powstał w lipcu 2012 roku, a dziś jest wśród dziesięciu największych telewizji w kraju. Oferta programowa PULS 2 składa się z przebojowych animacji dla dzieci, znanych seriali i świetnych dokumentów.

TVN7

TVN7 to kanał telewizyjny o charakterze filmowo-serialowym. Jesienią odkryje przed widzami NOWOŚCI, które zaspokoją nawet najbardziej wybredne gusta. Seriale mroczne, tajemnicze i trzymające w napięciu a także łagodniejsze, z poczuciem humoru. Propozycje Siódemki to m.in.: Rush, Miasto zła, Tajemnice Laury II, Olimp, Chirurdzy, Dr. House czy Zaklinaczka Duchów a dla pasjonatów kina dokumentalnego już w listopadzie najlepsze, najgłośniejsze, wielokrotnie nagradzane, filmy zapadające na długo w pamięci, wśród nich Wyjście przez sklep z pamiątkami czy An open secret.

MIX MUX

MIX MUX to najbardziej zasięgowy pakiet stacji o dystrybucji cyfrowo-naziemnej na rynku. MIX MUX to najmocniejsza oferta nowych stacji naziemnych i alternatywa dla kanałów z B4 o podobnym profilu. Gwarantuje szybkie budowanie zasięgu wśród widzów z grupy komercyjnej (A 16-49).

Spoty emitowane na wybranej stacji TV

AFF: 184

Dane: NAM; H1 2016; AFF IX W 16-49 c50k+ vs. A 16-49
SHR: 14,4%

Dane: NAM; H1 2016; W 16-49
AFF: 176

Dane: NAM; H1 2016; AFF IX M 16-49 c50k+ vs. A 16-49
AFF :147

Dane: NAM; H1 2016; AFF IX A 16-49 c50k+ vs. A 16-49
SHR: 15,1%

Dane: NAM; H1 2016; A25-54 INC. 2000+
SHR: 24%

Dane: NAM; H1 2016; A 4-12, Daypart: 06:00 – 20:59
AFF: 131

Dane: NAM; H1 2016; AFF A 13-29 c50k+ vs. A 16-49
COV: 89%

Dane: NAM; H1 2016; A 16-49, 06:00-25:59

MONO KANAŁ

Oferta TVN Media umożliwia zakup spotów emitowanych na antenie wybranej stacji. Pozwala to na elastyczne dostosowanie mediaplanu do celów komunikacyjnych Klientów. W ramach zakupu MONO istnieje możliwość zakupu pakietów spotów rozliczanych w formie GRP, pakietów ilościowych lub zakupu z publikowanego co miesiąc cennika, który gwarantuje największą precyzję wyboru czasu i pozycji emisji komunikatu reklamowego.

MIX KOBIECY PREMIUM

MIX KOBIECY Premium umożliwia reklamodawcom precyzyjne dotarcie z komunikacją spotową do aktywnych kobiet z miast, czyli grupy celowej charakteryzującej się wysokim potencjałem zakupowym. MIX Kobiecy Premium to wyselekcjonowane kanały, świetnie indeksujące się wśród mieszkanek miast. MIX Kobiecy Premium gwarantuje najlepsze na rynku dopasowanie do grupy W 16-49 c50k+!

MIX FAMILY PREMIUM

MIX FAMILY Premium to pakiet skierowany do grup kobiecych, czyli głównych decydentek w kwestii zakupów domowych. Składa się on z kanałów cyfrowo-naziemnych, stacji kablowo-satelitarnych oraz stacji dziecięcych z portfolio Premium TV. Główną przewagą konkurencyjną MIX FAMILY jest szeroki zasięg, a także wysoki indeks dopasowania do ogólnych, poszukiwanych przez reklamodawców grup kobiecych w wieku komercyjnym (W 16 – 49). Udział w ofercie familijnej kanałów dziecięcych, stanowi jakościową platformę komunikacyjną zarówno marek dla najmłodszych, jak i produktów skierowanych do dorosłych.

MIX MĘSKI PREMIUM

MIX MĘSKI Premium to pakiet różnorodnych stacji skierowanych do mężczyzn z miast. Kompleksowa oferta stacji sportowych, informacyjnych, docutainment i rozrywkowych umożliwia reklamodawcom precyzyjną komunikację spotową z męskimi grupami widzów. MIX Kobiecy Premium gwarantuje najlepsze na rynku dopasowanie do grupy M 16-49 c50k+!

MIX URBAN PREMIUM

MIX URBAN Premium to sprofilowany pakiet stacji skierowanych do poszukiwanych na rynku miejskich grup celowych. Oferuje najwyższe na rynku dopasowanie do grupy A 16-49 c50k+, przy jednoczesnym szerokim dotarciu do atrakcyjnych, miejskich widzów.

MIX DOROŚLI PREMIUM

MIX DOROŚLI Premium to pakiet stacji skierowanych do jakościowych widzów z wyższymi dochodami. Szerokie portfolio stacji o zróżnicowanych profilach i tematyce pozwala na skuteczne dotarcie do aspiracyjnych grup widzów.

MIX KIDS PREMIUM

MIX KIDS Premium to pakiet składający się ze stacji chętnie oglądanych przez dzieci. Zapewnia szerokie dotarcie do widzów w wieku 4-12 lat. W portfolio pakietów MIX Kids znajdują się produkty dedykowane poszczególnym dziecięcym podgrupom – dziewczęcym (MIX Kids GIRLS Premium), chłopięcym (MIX Kids BOYS Premium), oraz dzieciom w wieku przedszkolnym (MIX Kids JUNIOR Premium). Gamę pakietów MIX Kids wzbogaca produkt zasięgowy – MIX Kids Zasięg Premium.

MIX YOUNG PREMIUM

MIX YOUNG Premium to pakiet składający się ze stacji chętnie oglądanych przez młodzież. Skutecznie dociera do wymagających widzów w wieku 13-29 lat, a także do młodzieży z miast.

MIX PRIME

MIX PRIME Premium to unikalny na rynku zdefiniowany pakiet składający się wyłącznie z daypartu prime time (17:00 – 23:00), pasma które ze względu na wyniki oglądalności jest szczególnie atrakcyjne dla reklamodawców. Pakiet składa się z kanałów cyfrowo-naziemnych oraz stacji kablowo-satelitarnych z portfolio, z wyłączeniem kanałów targetowanych do dzieci. Główną przewagą konkurencyjną MIX PRIME jest szybkie budowanie szerokiego zasięgu komunikacji dzięki wysokim parametrom mediowym.