Rekordowe wyniki

W pierwszych tygodniach września odnotowaliśmy rekordowe wyniki oglądalności zarówno w obszarze News&Biz jak i Rozrywki Online. W porównaniu do września poprzedniego roku o ponad 11% wzrosła liczba odwiedzin serwisów w całym agregacie New& Biz (w tym 14% w serwisie głównym www.tvn24.pl i ponad 55% w www.tvn24bis.pl) Player.pl odnotował wyższe w stosunku do września 2015 wyniki o 46% na wszystkich platformach dystrybucji.

W serwisach tvn24 użytkownik codziennie ma okazje przeczytać to co najważniejsze i zobaczyć to co najciekawsze. 4 główne serwisy 4 grupy odbiorców oraz 4 odpowiedzi na 4 różne potrzeby. Nasze treści informacyjne emitowane na wielu platformach notują rekordowe wyniki oglądalności.TVN24.pl to największy profil w polskich mediach informacyjnych na Facebooku. 1,1 mln fanów ,@tvn24 to największy polskojęzyczny profil na Twitterze – 1 mln obserwujących, jesteśmy obecni również na Google+, Instagramie, Snapchacie i w serwisie Pinterest W naszym portfolio znajdują się inne marki informacyjne, będące liderami w swoich dziedzinach, czyli: Fakty TVN, TVN24 BiS, TVN Meteo, TVN Warszawa, Kontakt 24. Każda z nich dysponuje własnym, rozbudowanym ekosystemem mediów społecznościowych i stron WWW. Plasuje to nas w czołówce najchętniej czytanych i cytowanych mediów informacyjnych w Polsce. Rośnie również coraz większe zainteresowanie aplikacjami News&Biz, osiągając we wrześniu najwyższy wyniki  na poziomie 930 tys pobrań aplikacji TVNMeteo i ponad 713 tys aplikacji tvn24.i Player.pl we wrześniu przygotował dla użytkowników wyjątkowe premiery, innowacyjne produkcje stworzone specjalnie z myślą o e-widzach oraz ulubione programy z anteny TV często w prapremierowej odsłonie. Player najbardziej wyróżniający się na tle  serwisów VOD oferujący oryginalny i różnorodny kontent zyskał rekordowe grono odbiorców w pierwszych tygodniach września. Ponad 50% wzrost oglądalności materiałów na WEB, 77% wzrost w aplikacjach mobilnych i 20% wzrost w aplikacjach Connected TV w stosunku do września 2015.

W Top 10 najpopularniejszych formatów emitowanych w player.pl w pierwszych tygodniach września znalazło się 5 seriali (Singielka, Na Wspólnej, BrzydUla, Druga szansa i nowość Na noże), serial paradokumentalny Szkoła , program kulinarny oraz 3 reality show w tym dwa produkcji TVN: bijący rekordy oglądalności również w TV „Azja Express oraz Top Model i Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy format produkowany przez Partnera Premium TV.

Pisząc o serialowych hitach w player.pl we wrześniu szczególną uwagę zwracamy na  pierwszy serial w Polsce nakręcony w innowacyjnej technologii 360 stopni „Para nie do pary”, emisja tylko w player.pl od 26.09 Użytkownik może zobaczyć reklamę 360 oraz zagościć w centrum serialowych wydarzeń i stać się jego uczestnikiem. Dzięki kamerze, która nieustannie rejestruje gwiazdy serialu z kilku ujęć jednocześnie, użytkownik ma możliwość dowolnego przesuwania obrazu w różne strony i decydowania, na którego z aktorów chce spojrzeć w danym momencie. A wybór jest wyjątkowy, w rolach głównych wystąpią pomysłodawczyni projektu – Magdalena Różczka oraz Paweł Małaszyński. Oprócz nich w serialu można zobaczyć również  inne gwiazdy polskiego kina m.in.: Małgorzatę Sochę, Katarzynę Bujakiewicz czy Wojciecha Mecwaldowskiego.

Polecamy zawsze aktualne wiadomości na www.tvn24.pl, oraz świetne propozycje  rozrywkowe, w tym przeznaczone tylko dla widzów player.pl.